Lördag

Idag vaknade jag kl.10 av mig själv.. vet som inte vad jag kan kommentera mer på det.. haha, men det är bra :)

Igår blev jag bjuden på mat hos Lotta och Rikard, hon hade gjort en tacokycklinglasange, jättegod! Sen bjöds det på kaffe, karra och en vampyrfilm. Riktigt skön lugn kväll, jag trivs så bra där hos dem :)
Å Lotta vet precis hur hon ska göra mig på bra humör. Jag kom dit irriterad och varm efter att jag cyklat som en dåre (visserligen mitt eget val att cykla fort) sen var jag ju tvungen att köra på kullerstenen med min skramlande cykel eftersom det kostar 1000 kr att cykla på trottoaren! Dessutom i jordens motvind! Så Lotta hällde upp ett glas vatten till mig och sen fick jag en hel karrapåse i handen i väntan på att maten skulle bli klar. Hon är bra hon Lotta ♥

Idag har jag inte varit ut än så känner mig lite seg och trött, så ska byta om och gå ut. Det regnar dock så tur att jag inte är gjord av socker :) Ska förbi Maxi och handla lite inför Linnémarchen imorgon! Ska köpa Compeed, en regnponcho och lite energi iform av nötter, russin och nån choklad.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åååå <3

2010-05-10 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0