23.18

Ontet i ryggen försvann inte över natten men det har inte blivit värre än vad det var igår iaf. Det är skönt att jobba och röra på sig. Var och körde spinning med Sandra efter jobbet men det kändes inte helt bra så ska nog vila från Friskis hela veckan. Det var i juli förra året som jag hade ont senast. Läste igenom gamla inlägg bl.a denhär. Det var nog den värsta dagen, Robert kommer nog ihåg hur ont jag hade den kvällen vi kollade 3D-film. Jag kunde inte sitta, inte ligga, inte stå. Men förhoppningsvis går det över snart :)

Imorgon är jag ledig, hade varit en ypperlig dag att hänga på Friskis. Hoppas det är fint väder så jag kan vara ute! :) Lagade en killergod mat idag med, pasta i ugnen med tonfisk och massa goa grönsaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0