krämpor

Ajaj det gör fortfarande ont i ryggslutet.. å det har blivit värre nu igen. Suck. Har varit ute och gått 2 ggr idag men det känns inte bättre iaf. Fan å.
Man har det så bra när man är "frisk", inga krämpor, och jag brukar tänka på det också. - "Så bra jag har det, inte ont och inte sjuk". Man uppskattar verkligen att vara frisk när man varit sjuk eller haft ont. Då för några år sen när jag hade ständigt ont i ryggslutet, mer eller mindre, i 3 års tid. Det var hemskt och vi provade på massa olika saker för att det skulle bli bra. Jag fick flera olika diagnoser och behandlingar men inget riktigt hjälpte. Men sedan så försvann det och jag brukar än idag tänka på hur skönt det är att må bra. Förutom nu då :O Men det försvinner kanske snart, jag hoppas verkligen det iaf, och att det inte tar "ett par veckor" :P

Nu kom Robbe, vi ska kolla 3D film med 3D-glasögon, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0