Lördag

Jag har sovit till halv tolv idag, så jäkla skönt :) Det var längesen sist :) Finaste M vaknade redan vid halv nio (pensionärsvarning där! ;P)
Nu är jag hemma och har diskat efter tacokväll, sjukt mkt disk. Jag har också dammsugit och nyss var jag i tvättstugan och drog på 2 maskiner. Det är rätt skönt att få allt bortgjort samtidigt.

Nu väntar jag på att mamma ska höra av sig så ska vi åka och handla, jag ska handla tårt-saker och så ska vi registrera oss till självscanningen och få gratis använda-flera-ggr-påsar samt att jag ska köpa en stor påse twist för 10 kr (som man bara får köpa med självscanning) Gratis och nästan gratis är gott!! Glöm inte det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0