Hej på er!

Måndag och ett nytt inlägg! Nu blir ni lite impade :) Jag är inte riktigt helt hundra ännu men har jobbat hela dan och har sålt en lgh och ett hus, det var ett bra dagsverke tyckte jag.

Det börjar se bra ut här hemma hos mig också, jag börjar fylla ut alla kvadratmeter som jag har. Har även provat fota men bilderna blir förjävliga och då vet jag inte om det är för att jag är van vid kameran och dom fina bilderna som jag fotar på jobbet så min lilla fjutt-kamera bleknar i jämförelse. Jag ska jobba på det :)

Om 6 dagar är jag närmare 30 än 20.. det känns bra tycker jag. Jag sa på jobbet idag att jag ser det som positivt att jag ser framemot min födelsedag ännu. Eller så är det för att man får äta tårta.. kan vara det också?

Godnatt på ett tag, puss hej! ♥

Å tack för alla kommentarer på senaste inläggen! Jag blir så glad :)

Kommentarer
Postat av: Kix

Kan du inte låna kameran från jobbet och fota hemma? :)

2011-03-15 @ 22:52:46
Postat av: Catti

Tanken har slagit mig ;) Eller så kommer ni och hälsar på helt enkelt ;)

2011-03-16 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0