Damm

Nu har jag dammat av data-kamerakabeln och t.o.m faktiskt fotat :) Varit ute på promenad tidigare och nu är jag helt slut.. ont i hela kroppen åså dunkar det ont i armar, ben och i huvudet.. jag tror det är förkylningssymptom, fi fanken, för så otränad är jag faktiskt inte :)

Min kille kollar hockey så då slänger jag in lite bilder. Lotta ville att jag skulle fota min lgh och lägga ut så jag gör kanske det här snart :) Jag saknar er därnere! Kicki, Angelica, Lotta och Li! Ni borde vara här nu, våren i Kiruna är fantastisk när solen lyser och värmer som idag :)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ser härligt ut, men så mycket snö! Vår? Jag ska fota en bild och mms:a till dig så kanske du och Mattias förhoppningsvis flyttar hit :)

Jag ser fram emot lägenhetsbilderna :)

2011-03-13 @ 01:22:47
Postat av: Catti

Det är ju Kiruna-vår :) Ditt mms såg ju inge varmt ut :P Då ser det mkt behagligare ut här :)

2011-03-13 @ 13:21:36
Postat av: Li

Åå de ser ju riktigt skönt ut! Själen mår bra av mycke sol, men snön lär ni inte bli av med på ett tag :D

Jag saknar er också!! :)

2011-03-13 @ 14:03:27
Postat av: Anonym

Saknar dig massa här nere! Håller med Lotta, hoppas att ni tar ert förnuft till fånga och flyttar ner :)

2011-03-13 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0