Röd dag

Har det hur bra som helst här i Piteå :) Kallt som fan dock, igen :)

Ikea var trevligt förutom när jag ville ha köttbullar för 16 kr men fick betala 55 kr i kassan för att dom som lämnade ut mat inte fattade så bra och jag inte är en tillräckligt rutinerad Ikea-köttbulle-ätare för att uppmärksamma att jag fick för många köttbullar för att det skulle räknas som den billiga (8st, eg perfekt portion för mig, jag fick 15 köttisar istället). Nånå jag gjorde exit på det och fortsatte vara glad :)

Hittade massa fint. Ljusstakar, plastrosor, stora vinglas, kuddfodral, en vas, ett vardagsrumsbord m.m. Sen hittade jag en hampis på MAX mmm! Och en 5-armad ljusstake till jävligt bra pris på ICA Maxi. Sån har jag velat ha hur länge som helst :)

Idag är det röd-dag aka vilodag, skidor på tv och godis på bordet :)

Lite av allt jag handlade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0