Tjo

Idag känns det bättre, hihi, undra vad det var för konstig dag igår :) Efter att jag bloggat spelade jag lite spel med mamma och sen lagade vi mat och kollade film på kvällen, "Salt" :)
Idag har jag klivit upp med hjärtat på morgonen, ätit frukost, vilat lite och sen åkte jag ut med skidorna runt Sandstensberget, det fanns inga skidspår men det gick ganska bra att åka ändå. 4 varv blev det, ca 8 km. Såg nog inte så bra ut och jag kände mig inte ens som Kalla när jag "susade" fram men det är ganska roligt ändå, bra träning om inte annat :)

Nu ska jag åka och handla och sen bjuda på middag, bakad potatis med rensteksröra. Kom att tänka på att det var längesen jag berättade om mat och visade bilder.. det kanske blir idag :)


Härligt med sol!


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Kix

Förlåt förlåt förlåt att jag varit så dålig på att kommentera! Men jag läser ALLTID! :) Du är så duktig, åker ut på skidturer och allt! Själv har jag svårt att komma iväg till Friskis 5 min bort.. Men mycket pga en strejkande kropp, så jag tar inte på mig hela ansvaret ;) Puss å kram!

2011-01-21 @ 10:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0