Kurra

Idag har jag varit ute och hälsat på hos Kajsa, vi såg en bra film. "Dinner for schmucks", den var svinkul faktiskt, jag hade inte så höga förväntningar, fast borde ha anat när Steve Carell har en av huvudrollerna :) Han är ju hur underbar som helst :)


Kajsa bor lite ute i skogen, i Kurravaraa, sista biten är skogsväg (man hade kanske sett bättre om mina torkare inte hade, och fortfarande har hängt upp sig och envisas med att stanna där de är i mitten av vindrutan)
Så igår när hon kom hem stod det en älg utanför deras garage, älgen hade inte flyttat på sig fastän hon tutat, blinkat och ropat. Haha fy, så hon tordes inte gå ut ur bilen.. det förstår jag det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0