Hej bloggen!

Det var längesen du fick en riktig uppdatering kändes det som.. tiden bara flyger iväg, men inget negativt i det, än så länge iaf :)
Jag jobbar på hela dagarna och när jag kommer hem har jag inte slagit på datorn så där har vi nog svaret till alla uteblivna inlägg. Det går superbra med jobbet och jag kunde nog inte trivas mer.. eller jo kanske om Lotta och Angelica också jobbade här :)

Imorgon ska jag flytta in i min nya lgh! 76 kvm till mitt förfogande. Dom har lagt nytt golv i stora delar av den och i badrummets duschhörna. Så jag vet vad jag (förhoppningsvis vi) ska pyssla med hela helgen, packa upp, skruva ihop och möblera! Iiih!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det här håller inte. Ingen uppdatering via bloggen, inte via telefon eller sms. Kom till Gällivare nästa helg och hälsa på? så får jag en riktigt uppdatering IRL!!! :D Ditt rum står och väntar på dej och tandborsten finns kvar ;)

2011-02-14 @ 21:29:50
Postat av: Catti

Nej dethär håller ju faktiskt inte :P Haha ja nästa helg skulle nog passa bra :) Tandborste och eget rum, nog har jag det bra allt :)

2011-02-16 @ 13:49:47
Postat av: Lotta

:)

2011-02-19 @ 17:36:13
Postat av: Angi

<3

2011-02-21 @ 13:50:27
Postat av: A

Nää nu jädrar..vad är de vits att gå in här när det inte finns några nya inlägg??

2011-02-22 @ 20:31:05
Postat av: F

satan!

2011-02-23 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0