Väsunut

Ja nu är jag trött, känns fint att få gå och sova och inte behöva gå och jobba natt (jag är ännu lite skadad av nattjobb)

Idag har jag jobbat på hela dagen, sen tänkte jag gå på ett spinningpass men det var så bra väder så jag har varit ute och sprungit i 53 min istället, jag är sjukt glad att jag har börjat tycka att det är roligt!

Vidare så är jag numera online på facebookchatten ibland. Min lillebror skrattade ut mig igår när han noterade att jag hade msn igång..
-"Äru fortfarande på msn?? Hahaha"
Så, nu vet jag nog hur de äldre (jag?) känner sig, när man tydligen inte har någon koll på vad som är inne och ute :P

Nu ska jag kojsa, har så snällt som möjligt frågat Kicki om hon kan messa vilka som gick vidare i Idol för så länge orkar jag inte vara vaken idag ;)

Natti! ♥


En kväll i Norrland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0