Städ!

Sovmorgon idag, jag älskar sovmorgon! Tror att jag kan ha nämnt det förut nångång.
Sova tills man vaknar, ingen som skräller och väcker en, eller väckarklockan som ringer vid 07. Me like alot! :)
Men detta var den enda sovmorgonen denna vecka dock, imorgon har jag lovat att ta ett fm skift på Statoil.

Jag har städat sen jag vaknade.. hängt in mina kläder från väskorna (och golvet) och packat upp några flyttlådor. Det har sett ut som att en bomb briserat här, hoff. (Å Angie, det har inte sett ut som i mms:et hela tiden.. jag städade men sen kom det mer saker.. så du vet ;)

Senare idag blir det dop! Skönt att välja kläder från garderoben istället för att rafsa runt på golvet!

Kommentarer
Postat av: Angi

Hahah yeah right.. :P

2010-09-12 @ 17:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0