Söndag i Pitsund

Jag vann i plump (med trumf)! Och jag vann igår också. Jag har hatat att spela med trumf eftersom det går så dåligt och det är omöjligt att veta hur man ska spela. Men nu verkar jag ha fått in snitsen (är det ett ord?) och börjat fatta det hela.
Sen var jag ute och sprang i 40 min, riktigt härligt även fast jag inte gillar distanslöpning, jag har inte tränat sen jag lämnade Borås och det kändes bra ute och förkylningen är nog helt borta nu :)

Snart ska vi börja åka mot Kiruna. Jag längtar dit! Men först ska vi äta lite grillat, mm :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad mycket du har hunnit med! Hur kommer det sig att du har köpt aktier? Känns inte som nåt man gör bara sådär eller? :)

Detta har jag gjort: latat mig, solat, visning, solat och nu latar jag mig.

2010-09-05 @ 17:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0