Stollarna på Tylösand

Igår flyttade jag fram min sovtid (jag har lagt mig svintidigt hela veckan) och kollade på "Kungarna av Tylösand" på Kanal5. Herregud, jag skäms alltså, och jag gillar ju såna IQ-befriande program egentligen men detta var för mkt t.o.m för mig. Alla beskrev sig som "helt jävla galen", inte så bra att mixa ihop dem i ett hus med oändlig tillgång på alkohol, kan ju tyckas. För nasty, för privat, för mkt som man inte vill se. Funderar lite stilla här på vems idén om detta var, hur de fick igenom den och om dom bara är åtta stycken för att det endast var åtta "helt jävla galna" själar som anmälde sig.

För mkt av det goda t.o.m för mig!
Foto:Kanal 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0