Hej!

Sovmorgon idag, me like! Jag sov tills jag vaknade sen låg jag kvar i sängen en halvtimme bara för att jag kunde :)
Sen ringde Kajsa och jag följde med ut på äventyr (stan).

Har även:
- Jordens träningsvärk, i ryggen och axlarna nu. Var och tränade med lillebror igår, vi körde med fria vikter och tungt på stången. Å när jag inte orkade mera då sa ha "en till" och "en till"!
En rätt kul och varierande träningsform, jag är annars van vid lättare vikter och fler repetitioner (pump, skivstång) eller ren konditionsträning i form av spinning, aerobic eller numera löpning (löpning låter riktigt hurtigt och att det går snabbt som tusan, det gör det ju inte förstås men det är roligt :)
Så träningsvärk som fan men me like!

- Köpt fingervantar och rivit på mig dom i affären, det börjar bli fasligt kallt ute. 2 grader nu. Men det har varit fint väder med mkt sol, inte så varmt men man blir ju glad bara man ser solen :)

- Försökt lura med diverse folk att gå ut och ta en fika men inget har det blivit så jag köpte en bulle på Ica och hade egen fika! :)

Och den lille jäveln är ju inne på rep så ingen bild kunde jag ta på min goda fikapaus.
Men det såg ungefär ut såhär:

Fast det var egentligen ingen kanelbulle utan nån komplicerad grej med blåbär men en kanelbulle kändes lättast att rita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0