Helg!

Skönt med helg! Fast det är så roligt att jobba så är det ändå skönt att vara ledig, sova tills man vaknar och tiden räcker till att göra en massa :)

Det är varmt och skönt i Kiruna, +12 grader ute idag. Rätt ovanligt faktiskt, vid denhär tiden förra året hade nog dom flesta lagt på vinterdäcken redan.
Om det fortfarande är någorlunda varmt ute imorgon ska jag sticka ut och springa. Har bara tränat en gång denna vecka och känner mig som en soffpotti idag. Annars blir det gymmet.

Fick någon form av gliring av mamma idag.. eller jag vet inte hur jag ska tolka det :)

Vid middagstid
(minns inte ordagrant vad de sa men sammanfattningsvis)
Lillebror: -"Nu har vi inte festat på 4 helger"
Mamma: -"Åå vad glad jag blir!"

På hemfärd från mommo
Mamma, till mig: -"Ska du inte gå på krogen snart?"

Vet inte om det berodde på att jag följde med till mommo en fredagkväll eller vart det kom ifrån och framför allt, hur ska jag tolka det :)

Här är det ju fest iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0