Mm

Nu är jag sådär smygförkyld igen.. hur kunde det bli så. Jag har inte tid att insjukna, jag ska på Harry Potter på fredag! :) Facebook är fasen bra, jag hade ingen att gå med och så annonserade jag efter en biokompis och vips! nu är vi 5 st som ska gå :)

Har haft en egen husvisning idag :) Det var spänki, 24 sällskap. Jag var lite nervös men det gick hur bra som helst :) Sen drog jag vidare på Tupperwereparty och åt skumtomtar, lussebullar och pepparkakor som om det inte fanns en morgondag.. hojj.

Natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Kixi

Ja.. Hur kunde det bli så ?? ;P Roligt med Harry Potter! Önskar att jag också kunde gå med, fast jag blev ju omedelbart utfryst från facebookdiskussionen.. Vet du inte att jag kan dyka upp när du minst anar det? :P

2010-11-18 @ 07:44:29
Postat av: Catti

Haha ja det är ju helt sant, du är underbar! :)

2010-11-18 @ 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0