Värk

Träningsvärk! På båda sidorna på rumpan, aj! Jag har nog aldrig haft träningsvärk där förut. Benen har jag också träningsvärk i, aj!
Så ingen träning idag, bara skola och skriveri på vår simulerade försäljning och arbetet i tjänstemarknadsföringen.
Å nu har jag datatid mellan 20-21, sen ska jag kolla CSI :) Sen vet jag inte, kanske borde läsa lite :)

Titta så det börjar bli här! Det kommer säkert fina blommor på domhära buskarna. Vid skolan har de rosa träden börjat blomma, det är så jäkla fint! :)

Kommentarer
Postat av: Stjärtmesen

Träningsvärk i rumpan? Är det på grund av promenaden? Jag vill också ha träningsvärk i rumpan!

2010-05-10 @ 21:49:39
Postat av: Catti

Ja fast på sidan typ, det lär med 100% säkerhet komma från promenaden :P

Gör lite benböj eller utfall så ska du se att det känns i baken, eller gå 2 mil :)!

2010-05-10 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0