Linnémarschen

Nu har jag vaknat till liv igen, har vilat (sovit) som en död. Sen när jag vaknade igen kände jag mig 50 år äldre. Men nu mår jag bra, har piggnat till och lagat och ätit mat.

Marschen idag var kul! Vi var 6 st som gick ihop och bra tid tyckte jag vi fick, 3h 53 min. Det var tuff terräng emellanåt. En höjdskillnad på 70m på 500m var den kraftigaste stigningen, det kändes vill jag lova.
Jättebra väder hade vi, inte en regndroppe och mot slutet kom även solen. Det mest ultimata enligt mig, inte kul att gå i varm sol hela tiden. Så helt klart en trevlig, rolig, tuff promenad och aktivitet, jag skulle inte göra om det imorgon men kanske om ett år :) I mål fick vi även en medalj, undra när jag fick en medalj senast eg? :)

På vägen hem stannade jag till hos turken och hyrde "2012" så den ska jag kolla ikväll :)


Start!







 Almenäs



MÅL! Kändes så jäkla bra! Vi var sjukt trötta.

Medalj! :)

Kommentarer
Postat av: A

Är man singel får man minsann bära ryggsäcken själv kontra de som har en kille...Orättvist tycker jag :)

2010-05-09 @ 21:42:18
Postat av: Catti

Haha ja så var det absolut. De tre killarna bar väska, och jag :D

2010-05-09 @ 23:06:31
Postat av: Lotta

Haaaah! Vilka roliga bilder:)

Duktiga var vi men det kändes.. Jag är inte så taggad att gå så långt igen just nu men kanske nästa år. Om du inte bor kvar får du allt hälsa på!!!

2010-05-10 @ 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0