Mmm

Snart ska jag tävla i "Vem vet mest", veckans alla program.. själv dock.. det är inte så roligt. Jag ska nog inte tävla ändå. Men det är rolig om man är flera, speciellt om man är bakis :)

Jag och Angie tävlar fast hon är i Götet och jag är hemma :) Hoho!

Gårdagen var lugn och skön, vi blev bjudna på tacos av Lotta och en vit kladdkaka till efterrätt, jättegott! :)
Sen tvingade hon oss att kolla Eurovisionen ändå, och sätta poäng på alla bidragen. Jag tyckte att Tysklands bidrag var bäst faktiskt, inget annat var bra direkt. Men det är kul att bara umgås :)

Vit kladdkaka!

Kommentarer
Postat av: Kix

Fy tusan vilket kladdkaka! :O Recept? ;)

2010-05-31 @ 11:50:52
Postat av: Catti

Jag ska fixa recept till dig :)

2010-06-01 @ 22:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0