Presenter :)

Helt mör är jag, jobbat 10h. Men kul är det!

Igår var det full fart hela dagen. Jobb, träning sen susade jag med cykeln till skolgatan och kollade Eurovisionen. Å vi hade ju tänkt att kolla finalen imorgon men det blir inget av det när Sverige inte gick vidare, haha. Så kasst.

Sen fick jag 2 presenter igår från Mallan som kommit till Lotta och hälsat på. Mjölk från småland och hemmagjord rabarbersaft :) Innovativt med mjölken där skulle jag säga :) Hehe.

Imorgon ska vi nog grilla tror jag, fan vad gott, jag har sett framemot grillning sen alla börjat skryta om det på fejjan. Så hoppas det är bra väder imorgon. Å på söndag har vi bokat bio, "Sex and the city 2" Åååååå, halleluja!

Skönt med helg!!

 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0