Paus

Paus i pluggandet, Angelica är här och vi slår våra kloka huvuden ihop och briljerar på gamla tentor :) Haha, ungefär iaf :)

Vi har nyss varit ute i solen och ätit glass från glassbilen :) Fast jag trodde det var kört.
Igår ringde en go göteborgare och erbjöd personlig leverans till min dörr efter att han kört sin runda ute på landet! Hur fantastiskt är inte det :) Nöjd och glad är jag nu, med 16 (14) glassar i frysen inför varma sommardagar :)

Choko Crisp, den fick 9,5p av 10 från Angelica. Den var god!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Å gud vad god den såg ut. VILL HA!



Det här fixade jag till middag igår:

http://www.svenskfisk.se/media/118092/g%C3%A4dda.jpg



Smarrigt va? :P

2010-05-24 @ 12:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0