Missade tv-program

Cirkel/spin träning idag, det kändes fortfarande i benen och på sidan om baken efter Linnémarschen, men det är lite lindrigare nu så det gick bra att träna ändå :) Sen kom jag hem strax efter sju så jag missade början av Biggest Loser.. :( Det var sjukt spännande igår så missade jag upplösningen.. Å idag slutade det spänki med! Riktiga cliffhangers där på tjockislägret! Jag brukar kolla den när jag är hemma och har tid men nu måste jag nästan se till att jag är hemma så jag får se hur det går. Imorgon har jag bokat träning 19.30 men jag vet inte om jag kan gå alltså..

Domhär är med nu, fast alla är inte kvar. Jag hejar på det gröna laget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0