Kändisspaning

Nu tog vi en liten paus ifrån läsandet. Vi sitter i tysta rummet i skolan och läser som fan, och stryker under tills min gula penna tog slut, för andra gången på kort tid. Så jag var tvungen att gå och köpa en ny givetvis. Å när jag är påväg tillbaka från studentbokhandeln ser jag MalmöFF:s buss utanför Scandic och spelarna där som håller på och lastar ut sina väskor, hihi. Det kändes som kändisspaning, även om jag inte vet någon som spelar för Malmö. Men det är ju Allsvenskan i vilket fall :) Hoho.

Nu back till tysta rummet, nu har vi fått andas lite, pratat lite och jag har flyttat mina bestick från den tomma matlådan så det inte ska skramla till sådär fruktansvärt som det gjorde innan vi gick ut.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0