Hårt party

Ja igår blev det hårt! Alla blev galet laddade och idag är vi bakis, den ena värre än den andra. Jag har piggnat till nu ungefär.. Men det var kul, förfesten hos Lotta var hur trevlig som helst! Vi spelade spel, drack Mojito och åt massa snacks. Lotta hade fixat med chips, dipp och karra, sjukt gott! :)
Inga bilder blev det igår :O Jag glömde nog bort eller nåt. Men jag tror inte att dom hade varit så fina iaf så lika bra det ;)

En liten, gammal bild på Lotta på XoY som vi var på igår. Jag älskar denhär bilden! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahahhaaaa.. =)) det kan jag förstå!

2010-05-16 @ 19:50:07
Postat av: Lotta

Nämen gud! Var du tvungen att lägga ut den bilden =/

2010-05-17 @ 18:28:24
Postat av: hahahaha

hahahahaha lotta ser för jävlig ut. ahahhaa

2010-05-17 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0