Catti och Maria

Nu har vi varit ute och slösat lite pengar på Knalleland. Hittade en fin pennkjol och 2 nya sjalar (ruskig rea) :) Sen hittade vi en subway-macka, mm! We ♥ Subway!

Nu är vi hemma och tar det lite lungt innan middag. Sen blir det vin! Vi har varit och hämtat 3L boxen från Lotta och Rikard. Jag har föreställningen om att allt är öppet i Borås jämt men systemet var inte öppet idag. Jag hann tänka ingen utgång, men sen kom jag på den ensamma boxen hos Lotta och hon är hemma i Målilla så det passade ypperligt att hämta hem den till Göta :)

Puss hej!


Maria och Catrin, Kirunafestivalen -09 :)

Kommentarer
Postat av: Malin

shiit så brun du va där! Kan man verkligen bli så brun i Kiruna??? hahahaaa =)

2010-05-02 @ 11:42:30
Postat av: Catti

Haha lägg av, det kan man visst. Fast jag hade faktiskt varit i Grekland :P

2010-05-02 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0