Borran by night

Tentan idag gick bra, folk var nervösa eftersom många börjar jobba i sommar och omtentan går först i augusti och utan examen får man inte sin registrering.. Så nervositeten smittade av sig en del kände jag :P
Vi har kämpat och skrivit så handen värkte.. Namnge, beskriv, förklara, VAD, VARFÖR, HUR på varje fråga..
Hur skönt som helst att den är avklarad nu! Förutsatt att jag klarade den, men det kändes bra iaf :)

Vi var klara efter kl. 17 så vi köpte pasta av pasta-gubben och spelade kort på hemmet till sena kvällen. Kom hem för en halvtimme sen bara. Det är så himla skönt att bara sitta och umgås efter tentor och bara känna lugnet ♥

Sen gick vi hem i skymningen :) Det var längesen jag var ute och spatserade så sent på en vardag :)

Nu blir det sängen, imorgon ska jag kliva upp kl.07 och sticka ut på powerwalk! Natti!

Viskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0