Tjollahopp

Min tv-kväll igår var nice! Cougar town var svinkul :) Var det nån mer som såg den?
Å dating in the dark var ju helt galen, hoho. Min och Angelicas form av program, helt klart :D

Idag har vi haft skola 9-16. Vi har bl.a. lärt oss om konflikthantering, olika sortes ledare och härskartyper. På em blev det värdering av jordbruks- och skogsfastigheter :)

Sen har jag ägnat mig åt powerwalking, halt som fasen eftersom det är plus- och minus grader hela tiden. Kan det inte vara minusgrader färdigt nu så snön kan smälta bort. Men det var skönt att walka lite :)


Kommentarer
Postat av: Lottiis

Ohh couger town var ju så bra! Längtar redan till nästa vecka:)



Har du börjat kolla på Grey's än? Det skule du säkert gilla:)

2010-03-04 @ 09:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0