Tidigare idag..

..skrev vi på hemtentan hemma hos Lotta och Rikard.
 
Här är Lotta och nån tant i pyjamas som funderade varför det är så jäktigt nuförtiden :D

Vi kollade våra Internetuppkopplingars hastighet och tanten hade 6,8 Mbit/sek och hade en fundering

Tant A: "Alltså tänk dom som har 100 Mbit! Varför måste man ha så bråttom på webben?"

Haha hon är så fin, vår vän Angie Pangi.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Kvar att göra innan (Kiruna) lp3 är slut:

Ett seminarium
Ett examinationsseminarium med rollspel

2 inlämningsuppgifter till fastighetsvärdering
Redovisning av de 2 inlämningsuppgifterna
En hemtenta
En salstenta

Å den hemtentan är i princip klar, bara finjusteringar kvar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser ut som ett Lan party :)

2010-03-23 @ 23:37:56
Postat av: Catti

Haha eller hur, fast det är studier på hög koncentrationsnivå! :)

2010-03-24 @ 00:32:25
Postat av: Malin

Vad mysigt ni verkar ha!! =)) Fejkläser lotta sin bok eller? mohahaha (ser ut så)

2010-03-24 @ 06:59:42
Postat av: Lottis

Nej fy jag vill aldrig mer höra talas om LAN!!!!!



Haha Angelica ser verkligen ut som en tant. Perfekt kommentar, det är sånt som kommer från gamla tanter som inte förstår sig på nymodigheter som internet haha. Angelica kanske blev inspirerad av den där gubben på Bjurfors som inte trodde att trenden med internet skulle hålla i sig så länge till=))

2010-03-24 @ 08:43:14
Postat av: Doris

Jag tycker att folk får en lite fel bild av mig nu faktiskt. Så bitter är jag inte alls.. Och jag brukar ha kläder på mig.

2010-03-24 @ 08:55:11
Postat av: Catti

Ja efter IT-kursen blev det lite för mkt data-termer :D Nej ingen fejk läser, detta är en högst autentisk bild! Väldigt mysigt har vi det :)

Haha ja det kanske hon blev, han var ju rolig :)

Haha Ja Doris brukar ju ha kläder på sig och inte vara bitter, du är nog en av dom mest o-bittra människor jag känner :) Bilden och kommentaren kändes dock för perfekt för att falla i glömska ;D Puss!

2010-03-24 @ 11:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0