Sööndag

Redan söndag igen :)
Vi kollade film hos mig igår kväll, "The Box" med bl.a. Cameron Diaz, halvbra skulle jag säga att den var. 2 popcorn av 5 möjliga. Vi skulle eg kolla "Saw 6"! Fi fan, jag som hade laddat hela veckan men sen så funkade inte den brända dvd:n i min spelare. :O
Jag ska försöka styra upp det idag istället :) 

Fint väder är det igen! Har varit ute och powerwalkat och sen tränat aerobic också. Lyssnade klart på min ljudbok "En plats i solen" av Liza Marklund. Den var jättebra, som alla andra böcker jag lyssnat på av henne. Katarina Ewerlöf är jättebra på att läsa också, nu lät det ju roligt, duktigt på att läsa.. men ni fattar :)

Nu ska jag laga ngt jag hittade i en tidning. Stekt ris med tonfisk, grönsaker och ägg. Hur gott låter inte det? Vi får se hur det går :)


Tidigare idag


Kommentarer
Postat av: Kicki

Oooh, det låter som ett recept jag vill ha! Kan du inte lägga ut det? :) Sen tycker jag att det är konstigt att ni ska kolla på Saw.. Är det inte bara psykopater som finner nöje i sadistiskt våld? ;)

2010-03-07 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0