Posten, posten, posten.......

Sitter och tittar på min apelsin som jag skulle ha ätit för 2h sen! Istället har jag ringt runt och efterlyst räkningar, det är ju inte ens roligt att få dem och än mindre kul att ringa runt efter dem.
 
Jag har inte fått nån post sen 12 mars typ och nu börjar jag reagera när jag inte fått nån hyra, ingen elräkning, inga nya filmer från lovefilm och inte ett födelsedagskort som mamma skickat. Å det värsta av allt, trisslotter från Norstat&Panel för att jag svarar på massa enkäter jämt. Tänk om en (min!) miljonvinst seglar runt i Sverige nånstans!

Jag ringde iaf till posten här i Borran och jag har tydligen flyttat! Sedär, roligt, undra vart, hoppas det blir inflyttningsfest.

Hoff, jag har t.o.m. ringt gubben 2 ggr och babblat osammanhängande och frågat vart allt har tagit vägen. Han var jättesnäll och sa att han tagit bort min stykning, att han ska kolla upp vart min post är och att jag inte ska oroa mig.. så vi får hoppas att allt kommer till rätta.

Nu ska jag äta min jäkla apelsin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0