Natti

Nu har jag diskat bort den hemska disken! Sent med men skit samma, man får dödlig ångest av att kliva upp på morgonen och det står massa disk i diskhon!

Matlista idag: Nikkalouktasoppa som jag bjöd Angelica på, hon gillade nog den :)
-"Dethär hade jag kunnat äta.." sa hon.
Ovisst vad det betydde mer konkret men hon hämtade mer iaf :)

Nu har jag ägnat lite tid till att ta reda på byråkratiska svar till våra konflikter (en kurs vi läser nu, bl.a. byråkratiska svar på konflikter)

*Det är Robert Pattinson, som spelar Edward i Twilight, som också spelar Cedric Diggory i Harry Potter.
*Det bor ca 7000 invånare i Kinna
*Och ca 21 000 invånare i Kungälv

Sen minns jag inte om vi hade mer spörsmål :)


Kommentarer
Postat av: Angi Pangi

Haha hade du fel igen?? Sa du inte att det inte var han?? Hihi.

Soppan var terrific! :)

Min matlista: Klyftpotatis och morot i ugn, kyckling och brunsås. Resultat: Fööööör mycket salt i allt, god kyckling, klumpig sås då jag upptäckte att jag inte hade någon sil för att få bort eventuella mjölklumpar.



Så var det med det...

2010-03-09 @ 21:10:22
Postat av: Catti

Haha nä, jag var inte helt säker på det men jag trodde inte att det var han. Känns som att man hade hört det isf. Fast jag är ju inget fan av honom. Om det hade varit Joel Kinnaman därimot så hade jag vetat med säkerhet :)



Åå typiskt.. men potatisarna måste ha blivit goda iaf, snudd på saltet då kanske.

2010-03-09 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0