Matlista

Lotta och Malin tycker att jag borde börja skriva matblogg, lägga ut en matlista varje måndag inför veckan så kan dom fråga efter recept om något verkar gott.. hm... låter som en win-loose situation tycker jag.
Men vi kan ju tella nu en vecka.

Måndag: Chicken Africana håller jag på att laga. Kyckling med bandpasta och goa marinerade vitlökar.



Tisdag: Vet inte.. fiskpinnar kanske?
Onsdag: Ingen anining..
Torsdag: Mat hos Svensk fastighetsförmedling på deras studentkväll 
Fredag: Ingen aning, ngt med köttfärs tror jag
Lördag: Har inte planerat..
Söndag: Vet inte..

Hör av er om ngt lät intressant :D

Kommentarer
Postat av: Angi

Det du ska käka på lördag lät gott. Får man komma över på det?? Eller det kanske räcker med receptet.. Eller vad fan. Det är ju det jag har varje dag..

2010-03-01 @ 19:50:46
Postat av: Malin

den där listan gills faktis inte... =))) Var ju bara en maträtt... Men den lät god förstås!!

2010-03-02 @ 07:28:34
URL: http://malincc.blogspot.com
Postat av: Lottiis

Mmmmmmmmm vad gott det såg ut=))

Jag är definitivt nöjd med matlistan haha!

2010-03-02 @ 07:45:54
Postat av: Catti

Hahaha :D

2010-03-02 @ 15:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0