Löördag

Mamma ringde imorse och sa att jag inte ska stressa, att jag ska bestämma mig först om jag vill stanna eller flytta och sen när jag gjort det kommer jag gå in helhjärtat för det och då kommer allt lösa sig.. det känns bra.

I Borås är det jättefint väder ute, -3 grader och sol. Var på spinning tidigare och nu har jag duschat och ätit lunch. Skolan är öppen till 16 så jag tänkte gå dit och börja med hemtentan eller plugga till värderingstentan.

19 dagar kvar tills vi åker till Kiruna! Fast det läskiga är allt vi ska hinna göra innan dess :)

Ett seminarium
Ett examinationsseminarium med rollspel
En redovisning av 2 inlämningsuppg i värderingen
En hemtenta
En salstenta
Åså ska jag fylla år med :) Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0