Grekiska tavernan

Restaurangbesöket igår var mysigt :) Jag, Lotta och Angelica. Vi åt både förrätt och varmrätt. Till förrätt någon blandning av allt möjligt, fetaost, tzatsiki och massa mer. Sen till varmrätt åt vi färskorsfylld kalvfärs med jättegod potatis och tzatsiki. Det var jättegott tills det gick upp för mig att det var baby-kor jag ätit :O 

Catrin (när vi ätit klart): Spännande, jag har aldrig ätit kalvfärs förut.
Lotta: Men det är väl samma sak som vanlig köttfärs fast från kalvar
Catrin: ...... (började tänka på Bambi)

Fast det var ju gott ändå men det kändes inte helt bra :P

            

            
             Här lånat bilderna från deras hemsida.

Nu ska jag fortsätta plugga!


Kommentarer
Postat av: Ma

Hej!

Nog har vi ätit kalvfärs ngn i tiden, trodde du hade koll på läget! Vi har fortf skitväder här i Norge o förkyld har jag blivit! Blää! Kram

2010-03-13 @ 15:45:32
Postat av: Angi Pangi

Haha, pluggar MY ASS

2010-03-13 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0