Efter 8h på hemmet

Nu är jag klar med fråga 2! Fi fan jag har hållt på sen kl.10 imorse med paus för mat och sen en kaffe. Jag funderar om det är jag som tänker och formulerar mig långsamt eller om det tar så länge. 3 sidor knåpade jag ihop på typ 6-7h. Fast det var ganska mkt avbrott också när dom höll på att fjanta här :P
Är på hemmet helt ensam nu också. Jerry, Li och dom andra jag är bekant med här har stuckit och bastat och badat. Jag hade inte tid att följa, ville bli klar med uppgiften sen måste jag nu hem, äta, skriva inköpslista och sen handla och baka och städa. Kan eventuellt göra lite av det imorgon med :)

Så nu ska jag packa ihop och försöka göra en diskret sorti härifrån, alla funderar väl vem fasen jag är, hur jag har kommit in hit och om jag ens känner någon här..
Såå... HEIPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0