24

Hipp hipp hurra på min födelsedag!

24 år

Känns inte så himla annorlunda här.. fast jag hade ingen sång på morgonen, ingen frukost på sängen, inga paket. Så kanske därför..hihi.
Men jag har kommit fram till, här i dagarna, att om folk skulle gissa min ålder och en gissade på 21 och den andra gissade 27 så hade jag blivit gladare om folk gissade 21, så var det inte förut.. men det är väl en bit på vägen mot ålderdomen I guess.
Har varit ute och powerwalkat när jag vaknade, 7 plusgrader och snön smälter mer och mer, me like! Här ska det vara snöfritt, sol och varmt vid denhär tiden :)

5 dagar kvar till Kiruna! ♥

Någon som börjar bli less på bilder från Ramnasjön? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0