Hot.. or not

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder"

..tänkte jag idag när jag vaknade och tittade ut och såg att det öste ner vatten från skyn. Så jag drog på min regnponcho och stack ut på powerwalk.. Inte helt ultimat.. Det blev svinvarmt under ponchon, eller rättare sagt under mina vanliga kläder eftersom ponchon inte släppte igenom någon som helst värme. Men annars gick det ok, förutom att jag måste ha varit en klar tiopoängare på en ful-skala + att huvan var ganska stor och blåste och fastnade i ansiktet ibland och täppte igen andningsvägarna men i övrigt var det ju bra...

Nu ska jag åka iväg och köpa linnen till Mia och sen blir det Friskis och Indoor walking (jag gillar ordet indoor idag)



Dagens snygging!


Kommentarer
Postat av: Kinnaman

Du är ju ashet. Poncho or no poncho. Helst no poncho.

2010-06-09 @ 19:16:01
Postat av: Lotta

Hahaha :)

2010-06-10 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0