8 juni

Igår kom Lotta och hälsade på, hon hade med sig tårta från helgen och goda kakor. Jag lagade flygande jakob sen umgicks vi :)
Fast jag tränade igår också, så inte bara massa tårta har det blivit på senaste :) Ett grymt spinningpass, jag kände mig stark igen. De två senaste veckorna har inte träningen känts så bra. Jag har känt mig svag och trött men jag tror att det berodde på att jag kände mig stressad rent allmänt och att det var mkt med tentan, examen och ny/gamla jobbet. Jag har inte kunnat fokusera 110% och det kändes direkt. Men igår kändes det bra igen!
Nu ska jag laga lite sen lunch, sen ska jag dra in pengar till hushållet :)


Kommentarer
Postat av: Malin

åhhhh!! =) tårtan såg verkligen jättegod ut..

2010-06-08 @ 20:29:33
URL: http://malincc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0