Student-dag!

Sjung om studentens glada dagar! Jag slutade kl.06 och redan innan det hade studenter hunnit vara inne och handla. Med mössor, vita kläder åså luktade dom gott.
Jag minns min student, det är nog fortfarande den roligaste dagen i mitt liv.. Just känslan av att gå ut skolan. Stämningen hos alla, allt ståhej, släkten på studentkalas och sen fest med vännerna. Det var sannerligen tider det. Nu ska jag istället gå och sova och sova bort hela dagen då alla 91:or tar studenten, haha!

Ett nyligt upplagt kort på fejjan, min klass på den stora dagen! Jag har gjort den liten så ni inte ska kunna se mig så bra! :D

Kommentarer
Postat av: Kix

Haha, vad du är knäpp! Du är ju jättefin!

2010-06-11 @ 09:06:52
Postat av: Anonym

Hhaha! Vilka snyggingar :P

2010-06-13 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0