Landvetter

Sitter här på Landvetter, onödigt tidigt (eller långt efter att planet landat) som vanligt skulle jag vilja säga. Flygbussarna från Borås suger som alltid, men återigen är jag glad att det iaf går en flygbuss :)
Mitt plan går 9.30, om 1h och 5 min alltså och jag har redan varit här i 1h. Den mest matchanade flygbussen gick 06.42 från Borran. Men men :)
Så nu funderar jag på att dricka dyrt kaffe här i avgångshallen på "Espresso House", eller sitta i någon av massagestolarna som man kan paya för att få vara lite i. Men då lär jag väl somna dit och missa planet, någon snor min dator och sen får jag vänta över 2h på en flygbuss tillbaka till Borås. Kaffe tror jag det blir :)

Ha en fin dag, snart är jag i mitt kära Kiruna! ♥ (Hoppas det är varmt där också annars blir jag ledsen, det är redan 17 grader här!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0