Kvick

Haha grattis till snabbaste Catrin. Idag har jag packat upp och laddat låtar till min nya MP3! Som jag köpte i augusti 2008, ja du läste rätt.. 2008! Haha, den är nog inte ens ny mer.. men tumme upp ändå :)

Satt ute och läste över en timme tidigare, hur varmt och härligt som helst. Hoppas vädret håller i sig :) Sen var jag och tränade skivstång/puls, skönt efter alla bakverk vi ätit :D

Ska ladda över några sista låtar sen ska jag gå och sova och förhoppningsvis vakna piggare imorgon :) När klockan ringde imorse visste jag inte ens varför jag var tvungen att kliva upp. Sen tyckte jag att mitt kaffe såg ut som te och massa sump flöt runt i koppen.. Det berodde på att jag inte hade haft i kokande vatten utan kallt.. bra jobbat :)

God natt på ett tag! ♥

Min "nya" MP3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0