Igår igen

Såg en svinbra film igår! "The Island", lite gammal men hade inte sett den förut. Action, spänning, lite framtids High-Tec grejer, snygg kille = Catrins utomordentligt braiga filmsmak. "The Island" får nog 4 av 5 cheesballs (eller annat valfritt substantiv) :)

Städade hela lgh igår med, var ute på powerwalk, lagade grekisk pyttipanna och hade myskväll, samt jobbade 8h. Vet inte hur jag hann med allt faktiskt. Nu är jag ledig 1 ½ vecka! Imorgon blir det ärenden hela dagen och på tisdag är det dags för KIRUNA! Jag längtar!

Heippa!


Pepsi och karra. Lite finare, lite mera lyx, lite mera helg att dricka ur vinglas :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha vad lyxigt!!! Alla mäcklare här på kontoret dricker vatten i vinglas så det ser ut som att dom dricker vin på arbetstid :)

Nu längtar jag efter lunchen. Ska bli så gott med din carbonare som jag fick med igår, tack :D

2010-06-29 @ 11:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0