Full fräs

hela dagen lång :) Har jobbat sen blev det grillning i Annelundsparken (fick dock försaka min tvättid och bokade om till imorgon kl.7, fy jag som tänkte ha sovmorgon. Men det var det värt, helt klart)

Sen fortsatte vi vår färd till hemmet och kollade en film, "Horsemen", den var jättebra :) Jag hade inte hört talas om den innan.
Och Li sa hela tiden "nu är det sista gången vi ..." och sa allt vi gjorde så det kändes hemskt. Men hon har lovat att de ska komma och hälsa på under sommaren.

Och det är ungefär nu som tanken på att jag numera bor ensam på Göta har börjat infinna sig! Min fina Angelica har flyttat! :( Känns inge kul, jag vill köpa månadskort till Göteborg så jag kan hälsa på jämt! ♥

Ser lite torftigt ut men jag fotade försent :)

Kommentarer
Postat av: Angi

Aawww.. Nu blev jag glad.. Att du saknar mig. För jag saknar dig..

2010-06-04 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0