Långhelgen som var

Jobb, jobb sen vi kom hem från långhelgen i Målilla. Jag hade det hur bra som helst där. Massa tid med Lottis och vi träffade Mallan och Emilia också. Utgång i Oskarshamn, dagsutflykt till Öland, massa soltimmar på tisdagen och familjefeeling som inkluderade god mat på bordet, framdukad frukost, tårta och en morgon luktade det nybakta bullar när vi vaknade. Jag säger då det :) Jag fick t.o.m en påse bullar med mig hem :)

Målilla var fint, väldigt litet, enligt Wikipedia bor det 1 605 st där. Hihi.
Oskarshamn har jag oklar info om. Mkt folk inne på krogen, säkert 1 605 st, minst. :P
Öland var fint, första gången jag var där. Vi besökte Soliden och Borgholm sen plaskade vi i havet ett tag :)

Såhär såg det ut på Öland.. lite ökenkänsla på detta..


Solliden fanns det ett speciellt område man spelar krocket på, en krocketplan, hihi. Gud nåde den personen som spelar krocket någon annanstans på ägorna!


På stranden i Köpingsvik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0