Långa nätter

Lång natt 1 är avklarad, nu ska jag tvätta, städa lite och sen vila så mkt som möjligt hela kvällen för imorgon blir det inte sömn till nu. Effektivt sätt att vända dygnen dessutom. Gbg bliré och kanske Liseberg, eller kanske bad, vi får se :)

Igår träffade jag Lottis, det var längesen sist kändes det som. Vi satt på Viskan och fikade nån timme sen lagade vi mat hemma hos dem innan jag fick dra vidare på jobb. Det var roligt att umgås, nästa vecka ses vi mer ♥

>
Utomhus, lite halvmulet men ändå 25 grader. Hurra :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi också!!!! =) För då ska du komma ut hit till landet juhe, röda stugor med vita knutar å kossor runt hörnet.. =) haha

2010-07-17 @ 19:39:18
URL: http://malincc.blogspot.com/
Postat av: Catti

Ja vi med! :) Å till Öland ska vi fara också, rooligt!

2010-07-17 @ 19:46:26
Postat av: Lotta

Det var då en snygg tröja i bakgrunden!



Ps nu har jag varit inne på din blogg från två datorer idag :)

2010-07-19 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0