Jordgubbar

När jag var hemma i Kiruna och träffade Anna, a.k.a tompis, så köpte vi jordgubbar och åt.. Jättegott!
Å Anna berättade att hon inte kan äta så mkt jordgubbar för att hon då drabbas av en viss åkomma, hade kunnat vara allegi-ont-i-halsen. Och jag minns då att jag tänkte att det nog inte är så farligt för man äter ju inte så mkt jordgubbar.. dittills iaf! Sen jag kom tillbaka från Kiruna så är jag nu inne på min tredje bytta med bär! Och jag har ätit allt själv :) Svingott att ha i gröten på morgonen, efter träning, i glass.. ja typ i korvstroganoffen också.. eller nä.

Så tur att jag inte lider av åkommor vid ett stort intag av jordgubbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0