Ledig idag

Sol i Borås, man blir på bra humör när solen lyser, avsevärt bättre väder än igår alltså :)
Har hunnit vara ute en sväng samt gjort ett städryck med dammsugaren och trasan + haft sovmorgon.

Senare idag ska jag äntligen tella indoor walking, bokade efter kl.24 för 5 dagar sen. Det är tydligen så man får göra om man vill medverka vid sånahär moderna träningsformer!

Såg förresten, när jag letade bilden, att det är över 7000 medlemmar på Friskis i Borås :O Kanske inte så konstigt att man får hålla på att slåss om alla platser samt bråka om skåp i omklädningsrummen ;)

                              
                               Bildkälla


Efter gymmet ska jag åka och hämta Lottis, hon hade presenter till mig :) Hon och hennes kille har ju flyttat ihop vilket betyder dubbla uppsättningar av det mesta, som jag får! Hoho.
Jag har redan fått ett hemmabio-system (som skulle åkt på tippen annars) och nu ska jag få en toaster, en klocka och ett strykbord. Sweet! Jag strycker iofs aldrig ngt och har inte plats för ett strykbord.. men det löser sig nog! Jag får börja stryka :)
 


Kommentarer
Postat av: Lottis

Gud va du har hunnit blogga mycke sen sist jag kollade! jag får visst börja läsa oftare...



Har du strukit nåt än?

2010-01-29 @ 09:03:52
Postat av: Malin

ojojoj... ger hon bort allt de!? Vad har de tagit åt henne?? hahahhaaa

2010-01-29 @ 16:30:51
URL: http://malincc.blogspot.com
Postat av: Catti

Inget har jag strukit ännu.. :P Fast jag har ju haft tvättstuga så jag har saker att styka. Får se hur jag gör, hihi :)

2010-01-30 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0