Trettondagen

Bakis idag, jobb kl.11.. Men jag ville jobba, då får man skylla sig själv. Jag tog och powernappade på lunchrasten hela timmen, med huvudet i bordet så jag hade röda sträck i ansiktet när jag vaknade. Men det var det värt, sen kändes det bättre :)

Gårdagen var kanonbra, jag är mkt bättre på tv-spel när jag är alkoholdopad, hoho :) Det gick förvånandsvärt bra på slutet tyckte jag :)


Dannes katt Milton gillar att gosa ner sig i brödkorgen


Å sen gosade han med mig :)

Nu tänkte jag lägga mig, har suttit och läst i soffan ett tag och innan kollade jag och mamma film, å innan det var jag och kollade när Kajsa sydde lite på en klänning :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bauti! Du måste uppdatera mera! Jag har ju inget att göra! ;P Puss

2010-01-07 @ 22:27:50
Postat av: Lottis

Milton så söt! Buster blev kär<3

2010-01-08 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0