Tråkig update

Hemma efter jobb, inget jättefränt har hänt där som är kul att berätta :P Efter jobbet drog jag och Rogga raggen runt stan innan jag fick skjuts hem, inget jättefränt där heller..

Nu är jag alltså hemma, och äter choklad som jag hittade i kylen, det är nog mammas men jag smakar bara lite :) Ska nog läsa en stund innan jag lägger mig nu, varva ner efter alla tokiga ungar som ska käka hampis och korvar mitt i natten. 
Till imorgon ska jag ställa klockan och gå och träna, antingen simma eller gymma, spinning är det sen kl.14.00 också. Åå så härligt!

Natti natt! ♥

Kommentarer
Postat av: samson biceps

ungar osm käkar korv å hampis mitt i natten är bedrövligt. påpekar du de åt dom? varför är dom inte på gymmet? varför äter dom inte kassler å sover efter 11? människorasen är ett skämt..

ställa klockan å träna geeer, kör hårt, välj allt, simma, gymma, spinna, limma, mima osv.

:)

2010-01-09 @ 18:49:57
Postat av: Catti

DU borde vara där och säga det åt dom, det levande exemplet :)

2010-01-10 @ 12:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0